FAQ

Aanpak en werkwijze

HOE PAKKEN JULLIE EEN VIDEOPROJECT AAN?

FAQ

Bij elke samenwerking heb je persoonlijk en direct contact met een van onze projectmanagers (producenten)met wie je samen het videoproject doorloopt. Op doorslaggevende momenten krijg je de gelegenheid om feedback te geven. Op bijvoorbeeld het marketingconcept dat we voor je ontwikkelen, het videoscript dat onze copywriter voor je schrijft, of op de montage van de video. Samen komen we zo tot een succesvolle marketingvideo.

Tarieven

WAT KOST EEN MARKETINGVIDEO?

FAQ

Wat kost zo’n video nou? Een begrijpelijke vraag, maar niet zomaar te beantwoorden. Het is als vragen wat een auto kost: dat hangt af van wat je wensen precies zijn. Maar of je marketingbudget nou klein of groot is, laat ons weten aan welke prijs je ongeveer denkt en wij maken er een prachtige marketing video voor mogelijk.

Producten

WELKE VIDEOPRODUCTEN MAKEN JULLIE?

FAQ

Onze specialiteit is videomarketing. Dat kan een TV commercial zijn, maar de focus ligt ook steeds meer op online marketingvideo’s die eruit springen op de social media tijdlijn van jouw klanten. In welke vorm we die branded content gieten is uiteenlopend: een brand story, een promovideo, of een korte documentaire over jouw merk. Natuurlijk kunnen we van een campagnevideo ook weer een prikkelende trailer of teaser maken.

Aanvullende diensten

ZORGEN JULLIE DAT HET GELUID VAN DE VIDEO OVERAL GOED KLINKT?

FAQ

Goed gebalanceerd geluid is cruciaal. Ons team van editors heeft voldoende kennis in huis om dat te leveren, maar er zijn videoprojecten waarbij het geluid complexer is. Daarvoor werken we met professionele geluidstechnici die zorgen dat je video overal goed klinkt. Of dat nou door goedkope oortjes, de speakers van je smartphone, of de duurste cinema set is.

HOE ZIET MIJN VIDEO ERUIT OP MOBIEL OF TABLET?

FAQ

Waar wil je je video allemaal vertonen? YouTube? Instagram? TV? Out-of-home? Elk medium heeft andere ruimtelijke indeling en technische specificaties. Wij leveren je extra formaten aan zodat je overal positief opvalt.

WANNEER HEB IK EEN STYLIST NODIG?

FAQ

Door een stylist bij je video te betrekken, zorgen we dat het plaatje helemaal klopt – de zogeheten art direction. Gaan we voor die authentieke look van de ‘90s? Of is de gewenste stijl precies de mode van nu? Voor elke stijl kennen wij wel een professional.

WELK EFFECT KAN JE MET BELICHTING BEREIKEN?

FAQ

Natuurlijk zorgen we bij elke videoproductie voor de juiste basisbelichting. Maar misschien vraagt jouw marketingcampagne wel om dramatische belichting, om het verhaal dat je vertelt te verbeelden. Of wil je opvallen met een weldoordachte artistieke stijl? Voor je het weet misstaat jouw video niet op Netflix!

KAN MIJN HUISSTIJL VERWERKT WORDEN IN DE VIDEO?

FAQ

Natuurlijk maken we gebruik van de vormgeving van jouw merk om je marketingvideo’s precies de juiste identiteit te geven. Om je video nog dynamischer te maken, is er de optie om tekstpanelen (zoals bijvoorbeeld naambordjes) geanimeerd het beeld in laten bewegen. Dat kan zo opvallend als je maar wil. Wil je een titelscherm in je video met de cinematische allure van een James Bond intro? Wij animeren de titel van je campagne, merk of product.

KUNNEN JULLIE MIJN VIDEO VOORZIEN VAN ONDERTITELS?

FAQ

Ondertitels ken je van televisie, daar zijn ze vooral handig om buitenlandse films te kunnen volgen. Maar wanneer je ze op social media gebruikt, breng je je boodschap over zonder dat je publiek geluid hoeft aan te zetten. Zo krijgen ze in die drukke metro toch jouw slogan mee, super slim!

KUNNEN JULLIE DE KLEUREN NABEWERKEN?

FAQ

Shot voor shot worden de kleuren van al onze video’s standaard met zorg gebalanceerd in onze donkere kamer. Maar er zijn videoprojecten waarbij je juist met de kleurbewerking high-end wilt uitpakken zodat je marketingvideo onvergetelijk op het netvlies gebrand blijft. Ook daarvoor hebben wij professionele kleurbewerkers – zogendaamde color graders – in ons team.

WELKE MOGELIJKHEDEN BIEDT GELUID NOG MEER?

FAQ

Sound design is het toevoegen van geluid aan het beeld, waardoor de actie die je in beeld ziet voelbaar wordt. Denk daarbij aan omgevingsgeluid (de vogeltjes in het bos), het geluid dat de zichtbare handelingen maken (het geluid dat jouw product maakt) en geluidseffecten om bijvoorbeeld een gevoel van suspense te creëren.

HOE KIES IK MUZIEK UIT VOOR MIJN VIDEO?

FAQ

Filmmuziek en geluid behoren tot de belangrijkste onderdelen van marketingvideo’s, trailers, teasers en commercials. We kunnen gebruikmaken van de beste muziekbibliotheken en curators om de juiste toon te vinden, of van ons netwerk van eigenzinnige muziekproducers en sound designers voor een 100% unieke soundtrack.

HELPEN JULLIE OOK BIJ DE PROMOTIE VAN DE VIDEO?

FAQ

Nou heb je zo’n exquisiete EVILLE kwaliteitskeurmerk video en wil je die aan heel de wereld laten zien. Wij hebben experts op gebied van marketing, social media en advertising die je kunnen helpen met een marketingstrategie, om jouw doelgroep te vinden en ze zodoende gehoor te laten geven aan je call-to-action .

Ga naar de bovenkant